DÜNYA

18 Dekabr

Dünya aviaşirkətlərinin xidmət keyfiyyəti reytinqi: AZAL siyahıda neçəncidir?

Dünya aviaşirkətlərinin xidmət keyfiyyəti və dəqiqliyinin qiymətləndirilməsinə yönəlmiş “AirHelp” şirkəti 2024-cü ilin yanvar-oktyabr ayları üçün yeni reytinqini təqdim edib. Reytinqdə 109 aviaşirkətin göstəriciləri təhlil olunub.

Ən Yaxşılar və Ən Pis Nümayəndələr

Reytinqin lideri Belçikanın “Brussels Airlines” aviaşirkəti olub. Şirkət 10 üzərindən 8,12 bal toplayaraq birinci yeri tutub. Ardınca “Qatar Airways” (8.11 bal) və “United Airlines” (8.04 bal) qərarlaşıb.

Əks tərəfdə isə Tunisin “Tunisair” aviaşirkəti 3,63 balla reytinqin son pilləsində yer alıb.

AZAL: TOP-25-də Güclü Nəticə

Azərbaycanın milli aviadaşıyıcısı AZAL, “AirHelp” reytinqində 25-ci yerə yüksələrək dünya liderləri sırasında öz mövqeyini təmin edib. 7,09 bal toplayan AZAL, bir sıra nüfuzlu aviaşirkətləri, o cümlədən “American Airlines”, “LOT Polish Airlines”, “Etihad Airways” və “Air Arabia” kimi iri bazar oyunçularını geridə qoyub.

Bu nəticə AZAL-ın xidmət keyfiyyətində və uçuşların dəqiqliyində irəliləyiş əldə etdiyini, sərnişin məmnuniyyətinin artırılması üçün ciddi səylər göstərildiyini nümayiş etdirir.

Reytinqin tam versiyası ilə buradan tanış olmaq olar.

Aviasiya Sektorunda Rəqabət

Reytinqin ilk 25-liyində yer alan digər tanınmış aviaşirkətlər arasında “Qantas” və “Air France” kimi nəhənglər də var. Bu, aviasiya sahəsində qlobal rəqabətin güclü olduğunu və müştəri yönümlü strategiyaların əhəmiyyətini bir daha təsdiqləyir.

AZAL-ın bu uğuru, Azərbaycanın aviasiya sektorunun beynəlxalq səviyyədə rəqabət qabiliyyətini artırmaq istiqamətində atdığı mühüm addımları əks etdirir.

Fuad Mədətov
Fins.az