Fins.az xəbər verir ki, ABŞ-lı e-ticarət nəhəngi Amazon, Cənubi Hindistanın texnologiya mərkəzi Bangalore-da 15 dəqiqəlik çatdırılma xidmətini sınaqdan keçirməyi planlaşdırır. Amazon-un inkişaf etməkdə olan bazarlar üzrə baş vitse-prezidenti Amit Agarval, Yeni Dehlidəki tədbirdə bu yeni xidmətin yaxın vaxtlarda başlaması ilə bağlı məlumat verib.
Hindistanın sürətli market malları çatdırılma bazarına hazırda Zomato Ltd.-nin Blinkit, Swiggy Ltd. və Tata Group-un BigBasket kimi şirkətlər hakimlik edir. Amazon-un yeni təşəbbüsü, bu bazarda daha da möhkəmlənməyə yönəlmiş addım olacaq.
Şirkət, 2030-cu ilə qədər Hindistanın e-ticarət ixracatını 80 milyard dollara çatdırmağı və ölkədəki layihələrini dəstəkləmək üçün 120 milyon dollar sərmayə qoymağı planlaşdırır.
Amazon, 2013-cü ildən Hindistana 11 milyard dollardan çox investisiya qoyub və 2030-cu ilə qədər əlavə 15 milyard dollar sərmayə yatırmağı nəzərdə tutur.