Avstraliya rəqabət agentliyi, Google-ın reklam dominantlığının həll edilməsi lazım olduğunu deyib.
Fins.az xəbər verir ki, Google, yerli media qurumlarını ödəməyə məcbur etmək üçün qanun layihəsi qəbul edilərsə, ölkədəki əsas axtarış motorunu bağlayacağı ilə hədələyib.
Avstraliya Rəqabət və İstehlakçı Komissiyası, ölkənin Google tərəfindən üstünlük təşkil etdiyi rəqəmsal reklam xidmətləri ilə bağlı istintaqın aralıq hesabatını yayımlayıb.
Rəqəmsal sənayedə "həqiqətən bir rəqabət, seçim və şəffaflıq çatışmazlığı olduğunu" qeyd edərək, "bütün reklam texnologiyası tədarük zəncirindəki əlamətdar mövcudluğu və fərqli məlumat üstünlüyü ilə birlikdə" deyə Komissiya sədri Rod Sims. Google-un bir növ öz reklam texnologiyası müəssisələrinin seçimi olduğunu və təhsilini təşviq etmə qabiliyyətinə sahib ola biləcəyinə diqqəti cəlb edib.
İstintaq prosesi zamanı tərəflərin Google-un sənayedəki müxtəlif rolları səbəbiylə potensial maraq toqquşmaları ilə bağlı narahatlıqlarını dilə gətirdiyini deyən Sims,bildirib ki, bu səbəbdən Google tez-tez reklam texnologiyasında eyni reklam satışları üçün reklamçılar və yayıncılar adından çıxış edir tədarük zənciri, eyni zamanda öz reklam stokunu satır.
Sims, Avstraliyanın problemi həll etməsini və maraqlar ziddiyyətlərini idarə etmək və Google-un öz işlərini seçməsinin qarşısını almaq üçün qaydalar tətbiq etməsini təklif edib.
Komissiya, Google-un bazar gücündən sui-istifadə edərək Avstraliya rəqabət qanunlarını pozub pozmadığını şərh edəcək. Yekun hesabat 31 avqustda Avstraliya hökumətinə veriləcək.
Google və Facebook-dan təhdid
Bu vaxt, Google, Avstraliyadakı əsas axtarış motorunu bağlayacağı və şirkətin yayımladığı məzmununa görə yerli media qurumlarına pul ödəməsinə məcbur edən qanun layihəsi qəbul edilsə, Facebook-da xəbər paylaşımını bloklayacağı ilə hədələyib.
Avstraliya hökuməti, ABŞ-ın texnoloji nəhənglərini məzmununa görə Avstraliya xəbər təşkilatlarına ədalətli bir ödəniş etməyə məcbur edəcək bir qanun layihəsi hazırlayıb.
Müəllif:Aynur Qəniyeva
