Limanlar ölkənin daşan anbarlarına axmağa davam edən neft daşımalarının öhdəsindən gələ bilmədikləri üçün bir həftə ərzində Çin sahillərində boş qalıblar
Şanxay, Sinqapur və Londondakı brokerlərin dediklərinə görə, ən azı 80 gəmi Çinin şimal limanlarında, o cümlədən Yingkou, Rizhao və Qingdao da bir aydan çox yük ala bilməyib.
Bu gəmilərin yarısından çoxu 2 milyon barelə qədər neft daşıya bilən VLCC sinif supertankerləridir.
Pandemiya dövründə Çində neftə olan tələbatın azalması fonunda, Yaxın Şərqdən Çinə VLCC yüklərinin gündəlik qiymətləri mart ayında ortalama 129 min dollardan, apreldə 176 min dollardan 15.4 min dollara düşüb.
Sənaye, bütün VLCC'lərin dörddə birinin neft saxlamaq üçün icarəyə verildiyini təxmin edib.. Onların əksəriyyəti tələbatın bərpa olunacağına ümidlə bu ilin sonunda nefti daha yüksək qiymətə satmağı ümid edən ticarətçilər tərəfindən qorunurdu.
WSJ qeyd edir ki, Çin sahillərində başa çatan gəmilər saxlama üçün deyil, çatdırılma üçün icarəyə götürüldü.
İyulun 29-da Enerji Məlumat İdarəsi (EIA) hesabatına görə, iyul ayının ilk iki həftəsində qlobal reaktiv yanacaq sərfi ötən ilin eyni dövrü ilə müqayisədə 69% az idi. EIA-nın son proqnoza görə, 2020-ci ildə dünyada benzin və maye yanacaq istehlakı 93,1 milyon bar / s təşkil edəcək ki, bu da 2019-cu illə müqayisədə 8,1 milyon b / s azdır.
ÇXR Gömrük Baş İdarəsinin məlumatlarına görə, iyul ayında Çinin xam neft idxalı gündə 12,99 milyon barel (b / d) rekord həddə çatdıqda, iyun ayından 6.7% azalıb. Yanvar-iyul aylarında ortalama olaraq Çin 11,01 milyon barel idxal edib ki, bu da 2019-cu ilin eyni dövrü ilə müqayisədə 11,5% çoxdur.
Müəllif:Aynur Qəniyeva