BİZNES

13 Noyabr

Dünyanın ən dəyərli brendləri açıqlandı

Finss.az xəbər verir ki, Interbrand Corp.-un illik reytinqinə görə, Apple ardıcıl 13-cü ildir ki, dünyanın ən dəyərli brendi olaraq qalır.

Eyni zamanda, Apple-ın brend dəyəri illik müqayisədə 3,7% azalaraq 470,9 milyard dollara düşüb.

Microsoft ikinci yerdə qalaraq 10,2% artaraq 388,5 milyard dollara çatıb. Amazon, əvvəlki illə eyni səviyyədə, 7,3% artaraq 319,9 milyard dollara çataraq üçüncü yerdədir.

Google 8,9% artaraq 317,1 milyard dollara çataraq müvafiq mövqelərində qalıb, ardınca Samsung (10% azalaraq 90,5 milyard dollara çatıb), Toyota (2% artaraq 74,2 milyard dollara çatıb) və Coca-Cola (1,9% azalaraq 60,1 milyard dollara çatıb) gəlir.

Son bir ildə ən əhəmiyyətli brend dəyər artımları Nvidia (+116%, 43,2 milyard dollara, 15-ci yer), YouTube (+61%, 48,4 milyard dollara, 13-cü yer) və Netflix (+42%, 28 milyard dollar, 28-ci yer) tərəfindən nümayiş etdirilib.

Bu ilki reytinqə həmçinin BlackRock (23,7 milyard dollar, 31-ci yer), Booking.com (23,5 milyard dollar, 32-ci yer), Qualcomm (20,1 milyard dollar, 39-cu yer), GE Aerospace (18,2 milyard dollar, 44-cü yer), Uniqlo (17,7 milyard dollar, 47-ci yer) və BYD (8,1 milyard dollar, 90-cı yer) daxildir.

İlk 100-lüyün ümumi brend dəyəri ötən illə müqayisədə 4,4% artaraq 3,6 trilyon dollar olaraq qiymətləndirilir. Interbrand-ın hesablamaları şirkətlərin maliyyə göstəricilərini, brendlərin istehlakçıların alış qərarlarına təsirini və şirkətlərin gəlir əldə etmək qabiliyyətini, eləcə də ESG məlumatlarını (ətraf mühit, sosial və idarəetmə məsələləri ilə bağlı ölçülər) nəzərə alır. Dünyanın ən dəyərli 100 brendi 25 ildir dərc olunur.

Birinci reytinqdə olan təxminən 30 şirkət, o cümlədən Disney, Nike və Gucci qalıb. İllər ərzində siyahıdan 100-dən çox brend çıxıb, o cümlədən Nokia, Kodak və MTV kimi tanınmış brendlər. O vaxtdan bəri yalnız Coca-Cola və Microsoft ilk 10-luqda qalıb.

Reytinq ilk dəfə dərc edildiyi 2001-ci ildə ilk 100-lüyün ümumi brend dəyəri 988 milyard dollar olub. Bu, illər ərzində 3,6 dəfə artım deməkdir.