BİZNES

28 İyul

Türkiyədə son üç ildə hər üç startapdan biri süni intellektə investisiya qoymayıb

Finss.az xəbər verir ki, ErnstYoung (EY) Türkiyə də daxil olmaqla, Mərkəzi, Şərqi və Cənub-Şərqi Avropanın 16 ölkəsindən sahibkarların iştirakı ilə keçirilən “Sahibkarlıq Barometri 2025” hesabatını dərc edib.

Hesabatda məlum olub ki, Türkiyədə sahibkarlar qarşıdakı 12 ayda diqqətini ilk növbədə innovasiyaya yönəltməyi planlaşdırırlar. İştirakçıların 51 faizi təşkilati strukturlarında innovasiyaları hədəfləyir, 49 faizi proses innovasiyasını planlaşdırır, digər 49 faizi isə strategiya və marketinqdə innovasiyaları planlaşdırır. Məhsul innovasiyasına diqqət yetirənlərin faizi 44 faiz olaraq qalır. Bu onu deməyə əsas verir ki, sahibkarlar ilk növbədə mövcud strukturlarını rasionallaşdırmağa və marketinq kanallarını təkmilləşdirməyə diqqət yetirirlər.

Türkiyədə strategiya və marketinq innovasiyasına maraq regional ortalama yüzdə 38-dən yüksəkdir. Digər tərəfdən, Türkiyədəki sahibkarlar məhsul inkişaf etdirməyə gəldikdə daha ehtiyatlı davranırlar, iştirakçılar yüzdə 44, regional ortalama yüzdə 53 ilə müqayisədə.