BİZNES

06 Fevral

OpenAI rebrendinq: Yeni loqotip və şrift təqdim edildi

Fins.az - 2025-ci ilin fevral ayında ABŞ-ın texnologiya şirkəti OpenAI, korporativ brendini yenilədi.

Yeni rebrendinq çərçivəsində şirkət loqotipini bir qədər dəyişdirərək daha müasir və insanabənzər bir dizayn təqdim etdi. Şirkət həmçinin, yeni OpenAI Sans şriftini təqdim etdi və rəng palitrasını yenilədi.

Əvvəlki loqotipi OpenAI-nin həmsahibləri Sam Altman və İlya Sutskever yaratmışdılar. Lakin İlya Sutskever 2024-cü ilin may ayında şirkətdən ayrılıb. Yeni dizaynı hazırlayan daxili dizaynerlər komandası, rəhbərlik edən Veyt Meller və Şannon Yager tərəfindən işə salınıb.

Dizaynerlər yeni loqotipi "daha orqanik və insanabənzər" bir üslubda yaratmağa çalışıblar. Meller, ChatGPT-dən yeni loqotipin yaradılmasında istifadə edib-etmədikləri sualına cavab olaraq bildirib ki, dizaynerlər komandası yalnız neyrosəhiydən müxtəlif parametrləri hesablayarkən kömək alıb. Lakin ümumilikdə prosesin ənənəvi olduğu vurğulanıb.

Rebrendinq çərçivəsində, şirkət həmçinin, yeni OpenAI Sans şriftini təqdim etdi. Bu şrift, geometrik dəqiqliyi və funksionallığı yuvarlaq, əlçatan bir xarakterlə birləşdirir. Eyni şrift yeni OpenAI loqotipində də istifadə olunub.

OpenAI-nin yeni korporativ dizaynı, şirkətin daha müasir və istifadəyə dost bir imic yaratmağa istiqamətlənən mühüm bir addım olaraq qiymətləndirilir.