İran, Azərbaycan və Rusiya arasında üçtərəfli beynəlxalq nəqliyyat və yükdaşıma razılaşması çərçivəsində Şimal-Cənub Beynəlxalq Nəqliyyat Dəhlizində yükdaşıma həcmi artıb.
Fins.az xəbər verir ki, İranın Yol və Nəqliyyat Təşkilatının Beynəlxalq nəqliyyat və tranzit idarəsinin baş direktoru Cavad Hedayəti bildirib ki, 2024-cü ilin mart-oktyabr aylarında Şimal-Cənub Dəhlizinin Astara gömrüyü vasitəsilə İrana 525 min ton məhsul daxil olub. Bu, ötən ilin eyni dövrü ilə müqayisədə 20% artım göstərir.
Hedayətinin açıqlamasına görə, bu müddət ərzində 76 min yük maşını Astara sərhədindən keçib. Bu göstəricilər, Şimal-Cənub Dəhlizinin inkişafı ilə bağlı müsbət nəticələri əks etdirir.
Şimal-Cənub Dəhlizinin yaradılmasına dair ilk rəsmi razılaşma 2000-ci ilin sentyabrında Rusiya, İran və Hindistan arasında imzalanan hökumətlərarası Sazişlə təmin olunub. Bu dəhlizin məqsədi Hindistandan Rusiyaya və Şimali Avropaya gedən yüklərin çatdırılma müddətini qısaltmaqdır. Hazırda bu marşrut üzrə çatdırılma müddəti 6 həftədən artıqdır, lakin Şimal-Cənub Dəhlizində bu müddət 3 həftə olacağı gözlənilir.
Dəhliz çərçivəsində Azərbaycanın dəmir yolları İran dəmir yolları şəbəkəsi ilə birləşdirilib. 2019-cu ildə istifadəyə verilən Qəzvin-Rəşt (175 km) dəmir yolunun davamı olaraq, Rəşt-Astara dəmir yolu İran ərazisində inşa olunmalıdır.
Şimal-Cənub Dəhlizinin İran ərazisində 3 istiqaməti mövcuddur:
- Şərq istiqaməti: Türkmənistan və Orta Asiya ölkələrinə,
- Orta istiqamət: Xəzər dənizi vasitəsilə Rusiya və digər ölkələrə,
- Qərb istiqaməti: Azərbaycan, Gürcüstan, Rusiya və Şərqi Avropa ölkələrinə.
Bu dəhliz, bölgələrarası ticarət əlaqələrinin inkişafına və yükdaşımaların artırılmasına töhfə verir.