2024-cü il üçün Avropada elektron ticarət barədəki yeni hesabat, Moldova'nın bu sahədəki zəif vəziyyətini ortaya qoyur.
Fins.az Amsterdam Tətbiqi Elmlər Universitetinin hazırladığı hesabata, əsasən xəbər verir ki, 2023-cü ildə Avropanın B2C elektron ticarət dövriyyəsi 3% artaraq 887 milyard avroya yüksəlib. Lakin Moldova, yalnız 26% penetrasiya səviyyəsi ilə sonuncu yerdədir.
Şimali Avropada internet penetrasiyası 97%-dir, bu isə Moldova'nın rəqəmsal inkişaf üçün əhəmiyyətli addımlar atmasını zəruri edir. 2024-cü il üçün 8% artım proqnozu, istehlakçı etimadının bərpa olunduğunu göstərir.
Moldovanın elektron ticarət göstəricilərini yaxşılaşdırmaq üçün internet infrastrukturu gücləndirilməli və rəqəmsal texnologiyalara investisiyalar artırılmalıdır. Bu, ölkənin iqtisadi inkişafına müsbət təsir edəcək.