Böyük Britaniya-Niderland şirkəti Unilever, uzunmüddətli hazırlıqlardan sonra Rusiya bazarındakı aktivlərini "Arnest" qrupuna satdığını elan etdi.
Fins.az xəbər verir ki, bu satış, şirkətin Rusiya bazarındakı iştirakını başa çatdırdığı bir dövrü simvollaşdırır.
Unilever, aktivlərinin satışında "Arnest" qrupunu seçdi, bu qrupun sahibi Aleksey Şaqal, daha əvvəl müxtəlif sektorlarda mövqelərini gücləndirərək tanınmış şirkətlərin aktivlərini satın almışdır. Məsələn, "Arnest" daha əvvəl ABŞ-ın Ball Corp, Hollandiyanın Heineken pivə istehsalçı şirkəti və İsveçin Oriflame kosmetika qrupunun aktivlərini almışdır.
Satış prosesi isə yalnız aktivlərin transferi ilə məhdudlaşmayıb. Bu, həmçinin Unilever-in İT platformalarının, təchizat zəncirlərinin ayrılması və markalarının kiril əlifbasına uyğunlaşdırılması kimi çətin mərhələləri də əhatə edir. Unilever-in İcraçı Direktoru Hayn Şumaqer, bu satışın uzun və mürəkkəb bir proses olduğunu qeyd edərək, şirkətin Rusiya bazarında fəaliyyətini tamamilə dayandırdığını açıqladı.
Unilever-in Rusiya bazarından çıxması, bu bazarda beynəlxalq şirkətlərin fəaliyyətinin azaldığını göstərir. Qlobal miqyasda baş verən dəyişikliklər, iqtisadi sanksiyalar və digər geopolitik faktorlar, bir çox xarici şirkətin Rusiyada fəaliyyətini dayandırmasına səbəb olub. Bununla yanaşı, "Arnest" qrupunun aktivləri əldə etməsi, onun Rusiyada yerli istehsalın güclənməsinə imkan tanıyır.
Unilever-in bu satışla bağlı qərarı, şirkətin strateji yönümlərini dəyişdirdiyini və müştəri bazasına daha uyğun bir yanaşma ilə öz fəaliyyətini genişləndirmək istədiyini göstərir. Bununla belə, Rusiya bazarından ayrılmaq, şirkət üçün ciddi iqtisadi itkilər deməkdir.