"Yelo Bank"-a müraciət edən şəxslərin 70% yekunda bizim müştəriyə çevrilir.
Bunu Fins.az-a açıqlamasında "Yelo Bank" ASC-də xarici kommunikasiya üzrə PR meneceri Ayxan Şıxlinski deyib.
O bildirib ki, həyata keçirdiyimiz kampaniyalar nəticəsində Yelo Bank-a müraciət edənlərin 70% yekunda bizim müştəriyə çevrilir.
Ayxan Şıxlinski müştəri kontenti ilə bağlı da məlumat verərək "Bundan əlavə, təkrar müştərilərin sayı yeni cəlb etdiyimiz müştərilərdən çoxdur. Bu o deməkdir ki, müştərilərimiz göstərdiyimiz xidmət səviyyəsindən razı qalaraq yenidən bizə müraciət edirlər."-deyə qeyd edib.
Müəllif: Aynur Qəniyeva