AVTO

20 Noyabr

Jaguar brendi elektrik gələcəyə doğru

Fins.az - Böyük Britaniyanın məşhur avtomobil brendi Jaguar, elektrikli avtomobillərə keçid prosesi çərçivəsində yeni loqotipini və şüarını təqdim edib.

Brend, əvvəlki loqotipindəki üçölçülü pişik obrazını tərk edərək, markanın adını əks etdirən daha sadə və müasir bir dizayn tətbiq edib. Yeni loqotipin əsas xüsusiyyəti, brendin adındakı ilk və sonuncu hərflər olan "J" və "R"-nin tərs şəkildə düzülməsi ilə formalaşıb. Bu, Jaguarın modernizasiya və yenilikçilik ruhunu simvollaşdıran bir addım kimi qiymətləndirilir.

Eyni zamanda, Jaguar yeni şüarını da açıqlayıb: «Copy Nothing» («Heç Nəyi Kopyalama»). Bu ifadə, şirkətin qurucusu, ser Uilyam Layons tərəfindən irəli sürülüb və markanın unikal olmağa, öz yolunu tapmağa olan səylərini nümayiş etdirir. Bu şüar, brendin gələcəkdəki inkişafına olan fəlsəfi yanaşmasını da özündə əks etdirir.

Jaguar, 2025-ci ilə qədər lüks elektrikli avtomobillər brendinə çevrilmək məqsədilə Reimagine strategiyasını həyata keçirir. Bu strategiya çərçivəsində, brend Böyük Britaniyada yeni avtomobillərin satışını dayandırıb və elektrikli modellərə yönəlməyi qərarlaşdırıb. Şirkət, bu addımın təkcə məhsul istehsalında deyil, həm də korporativ şəxsiyyətin gücləndirilməsində mühüm rol oynayacağını bildirir.

Jaguarın yeni addımları, markanın gələcəkdə daha da böyüyəcəyini və elektrikli avtomobil sahəsində liderlərdən biri olma məqsədini güddüyünü ortaya qoyur.