Sentyabr ayında Avropada avtomobil satışları 4,2% azalaraq 1,12 milyon ədəd yeni avtomobilin qeydiyyatı ilə nəticələnib.
Fins.az xəbər verir ki, bu, son iki ildə ilk dəfə aylıq azalma baş verir. Regionun iqtisadiyyatı durğunluq dövrünü yaşamağa davam edir və istehlakçılar xərclərini azaltmaqdadırlar.
Avropa Avtomobil İstehsalçıları Assosiasiyası, elektrik avtomobillərinin satışlarındakı artışın daxili yanma mühərrikli modellərin satışlarının azalmasını kompensasiya etmək üçün yetərli olmadığını bildirdi. Məsələn, Stellantis NV, Fiat və Peugeot kimi brendlərin sahibi, qeydiyyatların 26% azaldığını göstərdi.
EY-nin Qərbi Avropada mobilitet departamentinin rəhbəri Konstantin Gall, "Sənaye hələ də böhran vəziyyətindədir," deyərək vəziyyəti qiymətləndirdi. "İlin sonuna doğru müsbət impuls gözlənilmir. İqtisadiyyat zəifləyir, geosiyasi gərginlik artmaqdadır və bu, həm şəxsi, həm də kommersiya müştəriləri arasında qeyri-müəyyənlik yaradır."
Birləşmiş Krallıq və İspaniyada satışlar bir qədər artsa da, Almaniya, Fransa və İtaliyada azalma müşahidə olunub, bu da bütün bölgədə tədarükün azalmasına səbəb olub.
Sentyabr ayında elektrik avtomobillərinin satışı kəskin şəkildə artıb, bu, sektorda tam elektrikli avtomobillərə olan tələbin azaldığı bir dövrdə müsbət bir işarədir. Birləşmiş Krallıqda elektrik avtomobillərinin tədarükü 24% artıb. Almaniyada, dövlət yeni stimulların təqdim edilməsi barədə müzakirələr apardığı üçün satışlar 8,7% artıb.
İlin əvvəlindən bəri bölgədə elektrik avtomobillərinin satışı 2,6% azalıb. Bu proqnozları çətinləşdirir, çünki Çin istehsalı elektrik avtomobillərinə 45%-ə qədər tariflərin tətbiqi gözlənilir. Avropa İttifaqı və Çin, tariflərin tətbiq olunmasının qarşısını almaq üçün alternativ bir razılaşma üzərində çalışacaqlar. Almaniyanın kansleri Olaf Şolts, tariflərə qarşı çıxış edərək, bu məsələdə müsbət dönüş gözləyir.
Buna baxmayaraq, istehlakçılar elektrik avtomobillərinin yüksək qiymətlərindən imtina etdikcə, Avropanın aparıcı avtomobil istehsalçıları daha ucuz modellərlə satışları canlandırmağa çalışırlar. Renault, 25,000 avro qiymətində yeni R5-i təqdim etdi, Stellantis isə 23,300 avro qiymətində Citroën ë-C3 şəhər avtomobilinin tədarükünə başladı.
Regionun ən böyük avtomobil istehsalçısı Volkswagen, tələbin azalması səbəbindən Almaniyada fabriklərini bağlamağı düşünür. Onun Porsche AG brendi və rəqibi Mercedes Benz Group AG, elektrikli avtomobillərə olan tələbin gözləniləndən aşağı artımı səbəbindən ambisiyalarını tənzimləyiblər.
Avropada elektrik avtomobillərinin satışındakı ümumi azalma, Volkswagen, Stellantis və Renault kimi istehsalçıların daha sərt avropalı qaydalara uyğun gəlmədikləri halda 15 milyard avroya qədər cərimələr ödəmələri riskini artırır.