Euro NCAP 2026-cı ildə ən yüksək təhlükəsizlik balını əldə etmək üçün avtomobillərin fiziki yoxlanmasını tələb edən yeni sınaq qaydaları tətbiq edəcəyini açıqladı.
Fins.az xəbər verir ki, Avropadakı avtomobil istehsalçıları daha təhlükəsiz sürməyi təşviq etmək məqsədilə dönmə siqnalları və sileceklər kimi əsas funksiyalar üçün toxunma ekranlarından istifadəni dayandırmağa təşviq olunurlar. Times-ın açıqladığı xəbərə görə, avtomobil sənayesi üçün müstəqil və hörmətli bir təhlükəsizlik qurumu olan Avropa Yeni Vasitə Qiymətləndirmə Proqramı (NCAP) qiymətləndirdiyi nəqliyyat vasitələrinin fiziki yoxlanmasını tələb edən yeni qaydaları 2026-cı ilin yanvar ayında tətbiq etməyə hazırlaşır.
Euro NCAP sınağı könüllü olsa da, Tesla, Volvo, Volkswagen və BMW kimi şirkətlər avtomobillərinin təhlükəsizliyini potensial alıcılara vurğulamaq üçün beşulduzlu reytinqlərindən istifadə edən müxtəlif Aİ hökumətləri tərəfindən geniş şəkildə dəstəklənir.
Strateji Direktor Metyu Averi deyib: “ Toxunma ekranlarından həddən artıq istifadə sənaye miqyasında problemdir, demək olar ki, hər bir avtomobil istehsalçısı əsas idarəetmə vasitələrini mərkəzi sensor ekranlara köçürür, bu da sürücülərin gözlərini yoldan çəkməsinə səbəb olur və diqqətin yayınması səbəbindən qəza riskini artırır”.
Yeni sınaq təlimatları qüvvəyə mindikdən sonra maksimum təhlükəsizlik reytinqinə uyğun olmaq üçün avtomobillər təhlükə xəbərdarlığı işıqları, göstəricilər, qabaq şüşə silənlər, SOS zəngləri və siqnal üçün düymələrdən, yığımlardan və ya joystiklərdən istifadə etməlidirlər.
Tesla və Volkswagen kimi bəzi istehsalçılar əsas avtomobil idarəetmələrini toxunuşa həssas interfeyslərin arxasına yerləşdirməklə şöhrət qazanıblar. Bu xüsusiyyətlərlə bağlı şikayətlər az deyil, lakin avadanlıq istehsalçıları sensor ekran interfeysləri istehsal etməyə davam edirlər, çünki onların istehsalı fiziki düymələr və yığımlardan daha sərfəli olur.
Euro NCAP-ın təhlükəsizlik qaydaları qanuni tələb deyil, lakin avtomobil istehsalçıları təhlükəsizlik reytinqlərinə ciddi yanaşırlar. Buna görə də, bu cür qiymətləndirmələr zamanı xalların ləğv edilməsi riski yeni avtomobillərdə daha az ekran görməmizə səbəb olacaq.
Günel Məlikzadə
Fins.az