AVTO

09 Mart

Radiatoru təmizləməyin ən yaxşı üsulu

Hər bir təcrübəli sürücüyə məlumdur ki, mühərrikin sağlamlığına və rahat işləməsinə birbaşa təsir göstərən soyutma radiatorunun vaxtaşırı yuyulması lazımdır.

Sistem nəzərdən keçirilməlidir, pərin özünün yuvacıqları yuyulmalıdır və soyuducu maye dəyişdirilməlidir.

Bu proseslə ilk dəfə kimsə qarşılaşacaqsa, bir neçə il ərzində radiatora yığılmış çirkin miqdarı ilə xoşagəlməz bir şəkildə təəccüblənəcək: burada qovaq tükü - istilik, iyul - və yol çirkləri, reaqentlər və həşərat qalıqları. Radiatorun üzərində artan "şuba", sadəcə mühərrikin həyati soyutma əldə etməsinə imkan vermir. Və problemlər başlayır, hansı ki, bunlar radiatoru yumaqdan xeyli baha başa gəlir. Ancaq, bir çox adam radiatordakı çirkin yalnız xaricdən görünən hissəsində deyil, içəridə də toplandığını bilmir. Müasir və yüksək texnologiyalı - oxunan, antifriz nə qədər bahalı olursa olsun, istehsalçı nə qədər mükəmməl qablaşdırsa belə, çöküntü çökməyə davam edir. Sistemdə pas yaranır, xüsusən avtomobil sahibləri soyuducu mayeyə qənaət etsələr. Rezin boruların müxtəlif parçalanması və qırılması, genişləndirici çənlərin və digər yol sərgüzəştləri oksigenin daxil olmasına zəmanət verir ki, bu da oksidlərin və digər xoşagəlməz maddələrin yaranmasına səbəb olur. Vaxt keçdikcə sistem radiatorda qalan çirklərlə doyur.  Bu barədə Avtosfer yazıb. 

Xaricdən pər tamamilə təmiz və bütöv ola bilər - bu onun işində ən vacibdir, lakin mühərrik həddindən artıq istiləşməyə davam edir. Əlbəttə ki, hissəni dəyişdirə bilərsiniz. Ancaq yeni radiatorun qiyməti avtomobil sahibinin düşüncələrini tez bir zamanda düzəldəcəkdir: sən demə, bu çox bahalı bir alışdır. Xüsusi ilə nəzərə alsaq ki, bəzi avtomobillərdə üç radiator var: mühərrikdə, kondisionerdə və qutuda. Neynəmək olar? Radiator hətta içəridən təmizlənə bilər və bunun üçün heç bir xüsusi biliyə və cihazlara ehtiyacınız yoxdur: bir az distillə edilmiş su, bir paket soda, eləcə də iki plastik 1,5 litrlik şüşə və giriş və çıxış diametrinə uyğun bir rezin boru kəsiyi. Radiatoru çıxarıb yaxşıca yuyub, eyni zamanda antifrizin parlaq rənginə görə aydın görünən sızıntıları araşdırdıqdan sonra daxili təmizləməyə başlaya bilərsiniz. Rezin boruları bir-birinə calayırıq, qalan dəlikləri bir bez ilə bağlayırıq və soda və ya limon turşusu ilə qarışdırdıqdan sonra şüşələrə təxminən bir litr distillə tökürük. Şüşələri rezin borulara bərkidirik - izolyasiya lenti kifayət qədər olacaq, xüsusən mavi rəngdədirsə - əldə edilmiş "duzlu mayeni" ovucunuzla olastik şüşəni sıxaraq radiatora dağıtmaq lazımdır. "Tərəqqi" bir neçə dəqiqədən sonra nəzərə çarpacaq: su paslı olacaq, naməlum laxtaların və digər çirklərin qalıqları görünəcəkdir. Təxminən yarım saatlıq aktiv işdə "tərkib" qəhvəyi və qeyri-şəffaf olacaq.

Beləliklə, təmizə dəyişdirmə vaxtı gəldi və bərkitmə üçün proseduru təkrarlayın. Sonra - təmiz, yaxşı olar ki, distillə edilmiş su ilə yaxalayın. Və təzə antifriz doldurmağı unutmadan, yerinə quraşdıra bilərsiniz. Unutmayın ki, soyuducu maye, inanılmaz dərəcədə toksidli bir zəhərdir, sağlamlığa zərərli tüstüləri nəfəslə almaq təhlükəlidir. Yerə tökmək isə sadəcə bir cinayətdir. Buna görə özünüzü qablaşdırma ilə silahlandırmalısınız, proseduru isə aşıq havada aparmalısınız.