VAKANSİYA

“Zaman Broker” işçi axtarır – VAKANSİYA
06 OKTYABR
2310

“Zaman Broker” işçi axtarır – VAKANSİYA

2016-10-06 22:00:00

“Zaman Broker” bütün rəqəmsal kanallar üzərindən rəqəmsal marketinq kampaniyalarının hazırlanması, həyata keçirilməsi, izlənilməsi və optimallaşdırılması üçün rəqəmsal marketinq meneceri vəzifəsinə işçi axtarır. Fins.az-ın məlumatına görə, ali təhsilli, rəqəmsal marketinq üzrə 3 il iş təcrübəsi olan namizədlər  vakansiya ilə bağlı müraciət edə bilərlər. İşlə bağlı son müraciət tarixi noyabr ayının 5-dir.

Vəzifələr:

• İnternet üzərindən planlaşdırılma, SEO/SEM, marketinq məlumat bazası, e-mail, sosial media və display reklam kampaniyalarının həyata keçiririlməsi.
• Sosial media fəaliyyətinin Dizaynı, qurulması və planlaşdırılması
• Bütün rəqəmsal marketinq kampaniyalarının ölçülməsi, hesabatın icrası və hədəflərə uyğun qiymətləndirmə (ROI və KPIs)
• Tendesiyaların, ideyaların müəyyənləşdirilməsi və onlara  əsasən fəliyyətin optimallaşdırılması
• Yeni və yaradıcı artım strategiyaları üzrə beyin həmləsi etmək
• Eksperimentlərin və Konversiya testlərinin ölçülməsi, planlaşdırılması və icra olunması
• Açılış səhifələri (landing pages) yaratmaq və istifadəçi təcrübəsininin optimallaşdırılması üzrə komanda daxili əməkdaşlıq etmək.
• Müxtəlif kanallar və müştəri toxunuş nöqtələri vasitəsilə, müştəri təcrübəsinin qiymətləndirilməsi üzrə güclü analitik qabiliyyətin istifadəsi
• Alət konversiya nöqtələri və istifadəçi filterinin optimallaşdırılması.
• Agentliklər və digər satış tərəfdaşları ilə əməkdaşlıq
• Yeni texnlogiyalarin qiymətləndirilməsi. Müvafiq hallarda fikir rəhbərliyinin və qəbul perspektivlərin təmin olunması.

Tələblər:

• Marketinq və ya uyğun sahədə bakalavr/magistr dərəcəsi
• Rəqəmsal marketinq üzrə sübut olunmuş 3 il iş təcrübəsi
• SEO/SEM, marketinq məlumat bazası, e-mail, sosial media və display reklam kampaniyalarının həyata keçiririlməsi və planlaşdırılması üzrə nümayiş oluna biləcək təcrübə.
• Hədəf auditoriyasının təyin olunması və  əlaqələndirici, məlumatlandırıcı və ruhlandırıcı rəqəmsal kampaniyaların hazırlanması üzrə yüksək dərəcədə kreativlik.
• İstifadəçi filteri və açılış səhifələrinin optimallaşdırılması üzrə təcrübə
• A/B və çoxölçülü eksperimentlər üzrə təcrübə
• Veb analitik alətləri üzrə möhkəm biliklər (Məs. , Google Analytics, NetInsight, Omniture, WebTrends)
• Reklam xidməti alətləri üzrə işlək biliklər
• Google Adwords Kampaniyalarının qurulması və optimallaşdırılması üzrə təcrübə
• HTML, CSS, and JavaScript inkişafı və məhdudiyyətləri üzrə işlək təcrübə
• Güclü analitik qabiliyyət və məlumatların idarə olunması üzrə düşünmə qabiliyyəti (data-driven thinking)
• Onlayn Marketinq sahəsi üzrə ən son trendlərdən və uğurlu təcrübələrdən məlumatlı
• Azərbaycan və Rus dillərində sərbəst danışıq bacarığı;

 

E-mail: office@zamanbroker.az

© Materiallardan istifadə edərkən hiperlinklə istinad olunmalıdır
+12°C
  • $ USD
    1.7339
  • € EUR
    1.8516
  • ₽ RUB
    0.0272