TENDER

Dövlət Neft Fondu 46 lot üzrə – TENDER
14 FEVRAL
385

Dövlət Neft Fondu 46 lot üzrə – TENDER

2018-02-14 09:52:00

   DÖVLƏT NEFT FONDU AÇIQ TENDERƏ DƏVƏT EDİR:

Tender 46 lot üzrə keçirilir::

lot 1 - İnformasiya texnologiya avadanlıqlarının və ehtiyat hissələrinin satın alınması;
lot 2 - Fiziki təhlükəsizlik avadanlıqlarının (kameraların) satın alınması;
lot 3 - 1 ədəd split kondisionerin və split kondisionerlər üçün zəruri xidmət ləvazimatlarının satın alınması;
lot 4 - Xırda avadanlıqların (qulaqcıqlar, yaddaş kartları, müxtəlif növ batareyalar və s.) satın alınması;
lot 5 - Fiziki təhlükəsizlik sistemində avadanlıqlar üçün ehtiyat hissələrin satın alınması;
lot 6 - Təhlükəsizlik siqnalizasiyası sistemləri üçün (Simplex, Bosch) avadanlıqların və ehtiyat hissələrinin satın alınması;
lot 7 - Fiziki təhlükəsizlik üzrə mühəndis texniki avadanlıqlarının ehtiyat hissələrinin satın alınması;
lot 8 - Mülki müdafiə avadanlıqlarının satın alınması;
lot 9 - Xidməti geyim formalarının satın alınması (şalvar, köynək, papaq, ayaqqabı, pencək, gödəkçə və.s);
lot 10 - Loqlar üçün saxlancın (artırılması) satın alınması;
lot 11 - Dəftərxana ləvazimatlarının satın alınması;
lot 12 - Fond daxili istifadə üçün nəzərdə tutulan ərzaq mallarının satın alınması;
lot 13 - Azqiymətli və çox istifadə olunan təsərrüfat mallarının satın alınması;
lot 14 - Transformator məntəqəsi üçün mühafizə vasitələrinin satın alınması;
lot 15 - Armstrong markalı yanğın nasosu üçün akkumulyatorların satın alınması;
lot 16 - Carrier markalı ümumi havalandırma qurğuları (AHU və Fan coil) üçün sərfiyyat mallarının (qayış, filtr, nəmləndirici çən və legioner həb) satın alınması;
lot 17 - İT sistemlərində mövcud lisenziyaların və vendor texniki xidmətinin müddətinin uzadılması xidmətinin satın alınması;
lot 18 - Xarici poçt xidmətlərinin satın alınması;
lot 19 - Elektron sənəd dövriyyəsi üçün proqram təminatının satın alınması;
lot 20 - AIRWATCH - lisenziyaların 1 il müddətinə uzadılması xidmətinin satın alınması;
lot 21 - SYMANTEC - lisenziyaların 1 il müddətinə uzadılması xidmətinin satın alınması; 
lot 22 - GFİ - lisenziyaların 1 il müddətinə uzadılması xidmətinin satın alınması;
lot 23 - RSA - lisenziyaların 1 il müddətinə uzadılması xidmətinin satın alınması;
lot 24 - Cisco network security systems lisenziyaların 1 il müddətinə uzadılması xidmətinin satın alınması; 
lot 25 - Cisco İT avadanlıqlarına (SMARTNET) istehsalçı zəmanətlərinin 1 il müddətinə uzadılması xidmətinin satın alınması;
lot 26 - İnformasiya texnologiyaları sistemlərinə (saxlanc avadanlıqları, müraciətlərin balanslaşdırılma sistemi, professional iclas avadanlıqları, İP telefoniya, virtual platforma, elektron məktub və s.) texniki xidmətin satın alınması;
lot 27 - Fiziki təhlükəsizlik sahəsində perimetrə giriş-çıxışı idarəetmə və binanın girişinə nəzarət sistemi (CPAM)və video-müşahidə sisteminə (VSOM ) (Support lisenziyaları/Smartnet daxil olaraq) texniki xidmətin satın alınması;
lot 28 - Şəbəkə təhlükəsizliyi idarəetmə sistemi üzrə texniki xidmətin satın alınması;
lot 29 - Şəbəkə hücumlarını aşkarlama və mühafizə sistemi üzrə texniki xidmətin satın alınması;
lot 30 - Mobil qurğuların və antivirus proqramların sistemləri üzrə texniki xidmətin satın alınması;
lot 31 - Zəifliklərin idarə olunması sistemləri üzrə texniki xidmətin satın alınması; 
lot 32 - İnzibati binada quraşdırılmış yanğın söndürmə sistemləri və avadanlıqlarına (Armstrong markalı nasoslar, drençerlər, sprinklerlər, balonlar, hidrantlar, hava kompressorları və s.) texniki xidmətin (sərfiyyat malları və onların dəyişdirilməsi daxil olmaqla) satın alınması;
lot 33 - FM 200 (azot) tipli yanğınsöndürmə qurğularına texniki xidmətin satın alınması;
lot 34 - Yanğından mühafizə sistemlərinə və qurğularına (SİMPLEX, BOSCH Praesideo və VESDA VLF) texniki xidmətin satın alınması;
lot 35 - Emerson markalı kəsintisiz güc mənbələrinə (UPS) texniki xidmətin satın alınması;
lot 36 - Trane markalı ümumi soyutma qurğularına (Chiller) texniki xidmətin satın alınması;
lot 37 - Schneider markalı transformatorlara, aşağı və orta gərginlikli elektrik qurğularına texniki xidmətin satın alınması;
lot 38 - Caterpillar markalı generatorlara texniki xidmətin (sərfiyyat malları və onların dəyişdirilməsi daxil olmaqla) satın alınması;
lot 39 - Secalt markalı fasad təmizləmə qurğularına texniki xidmətin satın alınması;
lot 40 - Emerson markalı serverlər üçün soyutma qurğularına (Cracks) texniki xidmətin (sərfiyyat malları və onların dəyişdirilməsi daxil olmaqla) satın alınması;
lot 41 - Nobel markalı su təmizləyici qurğulara texniki xidmətin (sərfiyyat malları və onların dəyişdirilməsi daxil olmaqla) satın alınması;
lot 42 - Grundfoss markalı su nasoslarına texniki xidmətin (sərfiyyat malları və onların dəyişdirilməsi daxil olmaqla) satın alınması;
lot 43 - Buderus markalı qazanlara (Boiler) texniki xidmətin satın alınması;
lot 44 - Mühəndis-texniki avadanlıqlara (şlaqbaumlar, gunnebo qapıları, darvaza jalyüzlər, qalxan maneələr, alaqapılar, darvazalar, car-parking sistemi, UVİSCAN avtomobillərin yoxlama və nəzarət
lot 45 - İnzibati binada yanğın qapıların kipləndirmə mexanizmlərinə texniki xidmətin satın alınması;
lot 46 - Mətbəə işlərinin satın alınması.

Tender iştirakçılarına təklif edilir ki, öz tender təkliflərini möhürlənmiş, imzalanmış şəkildə ikiqat zərflərdə yazılı surətdə təqdim etsinlər.
Müqaviləni yerinə yetirmək üçün tender iştirakçıları lazımi maliyyə və texniki imkanlarına malik olmalıdırlar.
Tenderdə iştirak etmək istəyənlər lot üzrə aşağıdakı məbləğdə iştirak haqqını göstərilən hesaba köçürdükdən sonra Azərbaycan dilində tərtib olunmuş əsas şərtlər toplusunu Bakı şəhəri, Nizami rayonu, Heydər Əliyev prospekti 165 (AZ1029) (Əlaqələndirici şəxs :Lot 3, Lot 9, Lot 11 - Lot 16, Lot 32 - Lot 44 üzrə Əli Rzayev (dax.: 1005), Lot 1, Lot 4, Lot 17, Lot 25, Lot 26 üzrə Orxan Şahverdiyev (dax.: 1202), Lot 2, Lot 5 - Lot 8, Lot 10, Lot 20 - Lot 24, Lot 27 - Lot 31, Lot 45 üzrə Nailə Məmmədli (dax.: 9005), Lot 18, Lot 19, Lot 46 üzrə Çəməngül Mustafayeva (dax.: 1001), hüquqi məsələlər üzrə Fatimə Səlimli (dax.: 8025)), telefon :(+99412) 498-77-53) ünvanından ala bilərlər .

İştirak haqqı

lot 1 - 100 manat 
lot 2 - 100 manat 
lot 3 - 100 manat 
lot 4 - 100 manat 
lot 5 - 100 manat 
lot 6 - 100 manat 
lot 7 - 100 manat 
lot 8 - 100 manat 
lot 9 - 100 manat 
lot 10 - 100 manat 
lot 11 - 100 manat 
lot 12 - 100 manat 
lot 13 - 100 manat 
lot 14 - 100 manat 
lot 15 - 100 manat 
lot 16 - 100 manat 
lot 17 - 100 manat 
lot 18 - 100 manat 
lot 19 - 100 manat 
lot 20 - 100 manat 
lot 21 - 100 manat 
lot 22 - 100 manat 
lot 23 - 100 manat 
lot 24 - 100 manat 
lot 25 - 100 manat 
lot 26 - 100 manat 
lot 27 - 100 manat 
lot 28 - 100 manat 
lot 29 - 100 manat 
lot 30 - 100 manat 
lot 31 - 100 manat 
lot 32 - 100 manat 
lot 33 - 100 manat 
lot 34 - 100 manat 
lot 35 - 100 manat 
lot 36 - 100 manat 
lot 37 - 100 manat 
lot 38 - 100 manat 
lot 39 - 100 manat 
lot 40 - 100 manat 
lot 41 - 100 manat 
lot 42 - 100 manat 
lot 43 - 100 manat 
lot 44 - 100 manat 
lot 45 - 100 manat 
lot 46 - 100 manat 

Hesab: AZ84NABZ01360400000000001944
VÖEN 99000041961
Bank: Mərkəzi Bank 
Kodu: 501004
VÖEN: 9900071001
M/H: AZ74NABZ01451700000000001944
S.W.İ.F.T: NABZAZ 2C

İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.
İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:

  1. Tenderdə iştirak etmək üçün yazılı müraciət;
  2. Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi;
  3. Tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır);
  4. Tender təklifi dəyərinin 1 % -i həcmində bank təminatı (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 60 bankgünü qüvvədə olmalıdır);
  5. Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında müvafiq vergi orqandan arayış
  6. İddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti;
  7. İddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı;
  8. İddiaçının tam adı hüquqi statusunizamnaməsi qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri;
  9. İddiaçılar müvafiq mallar üzrə mənşə və uyğunluq sertifikatları;
  10. Digər sənədlər: 10.İddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti barədə bank arayışı.

Sənədlər Azərbaycan dilində, 2 nüsxədə (əsli və surəti) tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə  tərcümə olunmalıdır). 
Tender proseduru «Dövlət satınalmaları haqqında» qanuna uyğun keçiriləcəkdir.
İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün yuxarıda göstərilən sənədləri (tender təklifi və bank təminatı istisna olmaqla) 2018-03-19 18:00 tarixinə qədər, tender təklifi və bank təminatını isə möhürlənmiş ikiqat zərfdə 2018-04-04 18:00qədər Bakı şəhəri, Nizami rayonu, Heydər Əliyev prospekti 165 (AZ1029) ünvanına təqdim etməlidirlər.
Göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş zərflər açılmadan geri qaytarılacaqdır. 
İddiaçıların təklifləri 2018-04-05 10:00 tarixində AZ1029, Bakı şəhəri, Nizami rayonu, Heydər Əliyev prospekti 165 ünvanında açılacaqdır.
İddiaçıların səlahiyyətli nümayəndələri iştirak edə bilərlər.

TENDER KOMİSSİYASI

© Materiallardan istifadə edərkən hiperlinklə istinad olunmalıdır
  • $ USD
    1.7000
  • € EUR
    1.9960
  • ₽ RUB
    0.0258