TENDER

Ehtiyat hissələrinin satınalınması – TENDER
05 YANVAR
334

Ehtiyat hissələrinin satınalınması – TENDER

2018-01-05 10:58:00
Abşeron Suvarma Sistemləri İdarəsi 2018-ci ildə cari və əsaslı təmir işlərinin yerinə yetirilməsi üçün mal və materialların satınalınması məqsədilə
AÇIQ TENDER ELAN EDİR Tender 3 lot üzrə keçirilir:
Lot - 1. Qapalı şəbəkələrin, təzyiqli boru xətlərinin, magistral kanalın, mexaniki avadanlıqların əsaslı təmiri üçün mal-materialların və ehtiyat hissələrin satınalınması.
Lot - 2. Mexaniki və elektrik avadanlıqlarının, təzyiqli boru xətlərinin, beton kanalların, hidrotexniki qurğuların, istismar yollarının cari təmiri üçün mal-materialların və avadanlıqların satınalınması.
Lot - 3. Mexanizmlərin cari təmiri üçün ehtiyat hissələrinin satınalınması.
Tender iştirakçılarına təklif edilir ki, öz tender təkliflərini möhürlənmiş, imzalanmış ikiqat bağlamada yazılı surətdə təqdim etsinlər. Təkliflərin qiymətləndirilməsində aşağıdakı meyarlara üstünlük veriləcəkdir: aşağı qiymət, yüksək keyfiyyət, müqavilənin vaxtında yerinə yetirilməsi, analoji işlərdə təcrübəsi, maliyyə vəziyyəti. Müqaviləni yerinə yetirmək üçün tender iştirakçıları lazımi texniki və maliyyə imkanları- na malik olmalıdırlar. Tenderdə iştirak etmək istəyənlər hər bir lot üçün 50 manat məbləğində iştirak haqqını göstərilən hesaba köçürdükdən sonra Azərbaycan dilində tərtib olunmuş əsas şərtlər toplusunu Abşeron Suvarma Sistemləri İdarəsindən (əlaqələndirici şəxs: Ələsgərov Heydər Sədaqət oğlu. Ünvan: Abşeron rayonu, Goradil kəndi.Telefon: 340-62-06) ala bilərlər. Təşkilat: Abşeron Suvarma Sistemləri İdarəsi YXO Hesab: AZ 61 CTRE 00000000000002356802 Təsnifat kodu:142340 Fond-7 VÖEN: 3100098061 DXA Kod: 210005 VÖEN : 1401555071Müxbir hesab: AZ 41 NABZ 01360100000000003944 SWİFT CTRE AZ 22 İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.
İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:
- tenderdə iştirak etmək üçün yazılı müraciət:
- tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi;
- tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır);
- tender təklifinin dəyərinin 1 faizi həcmində bank təminatı (zərflərin açıldığı tarixdən ən azı 60 bank günü qüvvədə olmalıdır);
- Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında müvafiq vergi orqanından arayış: - iddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti;
- iddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı;
- iddiaçının tam adı, hüquqi statusu, nizamnaməsi, qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri;
- müvafiq mallar üzrə mənşə və uyğunluq sertifikatları. Sənədlər Azərbaycan dilində, 2 nüsxədə (əsli və surəti) tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır).
Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün yuxarıda göstərilən sənədləri ( tender təklifi və bank zəmanəti istisna olmaqla ) 27 yanvar 2018-ci il saat 18.00-a qədər, tender təklifi və bank zəmanətini isə möhürlənmiş ikiqat zərfdə 1 fevral 2018-ci il saat 18.00-a qədər Abşeron Suvarma Sistemləri İdarəsinə təqdim etməlidirlər. Göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş zərflər açılmadan geri qaytarılacaqdır. İddiaçıların təklifləri 2 fevral 2018-ci il saat 15.00-da yuxarıda göstərilən ünvanda açılacaqdır. İddiaçıların səlahiyyətli nümayəndələri iştirak edə bilərlər.
Tender komissiyası
 
© Materiallardan istifadə edərkən hiperlinklə istinad olunmalıdır
  • $ USD
    1.7000
  • € EUR
    1.9254
  • ₽ RUB
    0.0256