BİZNES

HƏR ŞEYİN TƏZƏSİ, DOSTUN KÖHNƏSİ...
15 FEVRAL
107

HƏR ŞEYİN TƏZƏSİ, DOSTUN KÖHNƏSİ...

2018-02-15 10:57:00

PRONET Prospect ERP şirkəti 2005-2015-ci illər ərzində ProCALL həllini tətbiq etdiyi müştərilərə və ölkəmizin bütün şirkət, müəssisə və holdinqlərinə müraciət edərək, onlara proqramın tam yeni, təkmilləşmiş versiyasını təklif edir.

Hər zaman öz üzərində çalışan PRONET Prospect ERP beynəlxalq təcrübəyə dünyada baş verən innovativ yenilikləri öz həllərinə də tətbiq etməkdədir. Odur ki, şirkət müştərilərinin istəklərinə əsasən ProCALL həllinə çoxsaylı yeni funksiyalar əlavə edib. Tətbiq olunmuş yeniliklər Çağrı Mərkəzləri və Contact-Centre-lərin işlərini asanlaşdırmağa, satışların artırılmasına və mükəmməl idaəetmə sisteminin formalaşmasına yönəldilib.

Qeyd edək ki, PRONET Prospect ERP - nin İntellektual Telefoniya Sistemini tətbiq  etdiyi müştərilər siyahısında hazırda tam yeni versiyanın tətbiq olunduğu Paşa Sığorta, ABC Telecom, Dərsevi, ATB Bank  və s. ilə yanaşı Azərbaycan Respublikası Ədliyyə Nazirliyi, Ekologiya və Təbii Sərvətlər Nazirliyi, Korrupsiya qarşı mübarizə idarəsi, Alfa Sığorta, Baku Medical Plaza, Evakuator xidməti, Avromed, Kapital Bank, Nikoil Bank, Torpaq və Xəritəçəkmə Komitəsi, STR MMC (Messenat Holdinq), Pal Süd, Ata Sığorta kimi bir sıra şirkətlərində adları var.

PRONET Prospect ERP mövcud müştərini saxlamaq bir yeni müştəri cəlb etməkdən 7 dəfə ucuz başa gəldiyini anlayaraq, bütün şirkətlərə bu fürsəti dəyərləndirməyə dəvət edir.

Əlaqə vasitələri:

Whatsapp +99477 277 2477

Telefon 012 310 2121

Email [email protected]

Sayt prospect.az



© Materiallardan istifadə edərkən hiperlinklə istinad olunmalıdır
+8°C
  • $ USD
    1.7001
  • € EUR
    2.1335
  • ₽ RUB
    0.0302